وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

اس ام اس سوزناک جدید و جذاب

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ب.ظ


اس ام اس سوزناک جدید و جذاب


آنقدر که حتی وقتی صدایت را می شنوم احساس می کنم دیگر دلم برایت نمی لرزد




اس ام اس سوزناک جدید و جذاب


درست متر کن ! آدم ها هم قد خودشان اند

نه هم قد تصورات تو


اس ام اس سوزناک جدید و جذاب



من ، تو : ما
یادت هست ؟
ولی تمام شد
حالا چی ؟ تو ، او : شما
من هم به سلامت


اس ام اس سوزناک جدید


فکر می کردم تو همدردی ، اما نه ! تو هم دردی


سوزناک جدید


  • واحد رجبی

اس ام اس سوزناک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی