وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

درمان آفت دهان با لیمو

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ق.ظ

درمان آفت دهان با لیمو

خواص ضد باکتری و ضد ویروسی ضد آهک آهک باعث سرعت بخشیدن به بهبود زخم ها می شود. فقط 3 بار در روز مصرف کنید، مخلوطی از لیمو تازه و یک لیوان آب آشامیدنی را مخلوط کنید، اگرچه احساس سوزی در اوایل احساس خواهید کرد، اما با استفاده مکرر احساس سوزش کاهش می یابد.
علت و درمان پاندمیک دهان چیست؟
ویتامین های موجود در آهک

آهک که 88 درصد از مصرف روزانه ویتامین C بدن را تامین می کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که علاوه بر از بین بردن سلول های بد و رادیکال های آزاد در بدن، از تشکیل سلول های سرطانی جلوگیری می کند و از سلول های سرطانی جلوگیری می کند. ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی که در آهک یافت می شوند، به حذف سموم بدن ناشی از حضور آلاینده های مختلف مانند سرب یا مایعات در هوا می پردازند. آهک منبع خوبی از پیش ساز ویتامین B و پروتئین ویتامین A است. این ویتامین ها سیستم ایمنی را افزایش می دهند. استفاده از این میوه برای کاهش آهن، مس و اسید فولیک مفید است برای کاهش کم خونی.
اختلالات ادراری و لیمو

مقدار بالایی از پتاسیم در آهک شما در از بین بردن سموم و رسوبات در کلیه ها و مثانه بسیار موثر است و ضد عفونی کننده لیمو همچنین عفونت های دستگاه ادراری را درمان می کند. لیمو از افزایش پروستات جلوگیری می کند و از انسداد مجاری ادراری جلوگیری می کند که منجر به رسوب کلسیم در دستگاه ادراری می شود.
خواص لیمو برای تب

تب و لرز می تواند علل مختلفی داشته باشد اما لیمو همیشه یک درمان خوب است. یک لیوان آب جوش را هر 2 ساعت یک بار با عسل و آب کمی بخورید. لیمو ترش و ترش را برای تب و تپش ناپدید می کند.
علل و تب و بهترین راه برای کاهش تب در کودکان
خواص اسیدی لیمو

خواص اسیدی این میوه یک ضدعفونی کننده قوی است، به همین دلیل توصیه می شود چند لیمو ترش را اضافه کنید اگر مشکوک به سفر به آب آشامیدنی هستید و بعد از آن می توانید آب استریل را بخورید.
خواص لیمو برای حافظه و خستگی

لیمو همچنین تقویت حافظه است؛ هنگامی که می خواهید چیزی را به خاطر بسپارید، فقط چند قطره روغن لیمو ترش را به یک دستمال سفره اضافه کنید و از طریق بینی دم کنید! برای از بین بردن خستگی روزانه پس از اینکه پای خود را در آب گرم بگذارید پا را باز کنید و پاهای خود را بیرون بیاورید و هر یک از پاهای خود را به نصف لیمو اضافه کنید علاوه بر از بین بردن خستگی سموم نیز منافذ را از دهانه
علت خستگی و خواب آلودگی بیش از حد چیست؟
روش ها و روش های تقویت حافظه کوتاه مدت و بلند مدت
خواص ضد پیری لیمو

سطح بالای آنتی اکسیدان ها در لیمو سبب میوه این میوه بالا می شود تا با رادیکال های آزاد مبارزه کند و تاخیر در شروع علائم پیری. رادیکال های آزاد علت اصلی پیری هستند. رادیکال های آزاد ظرفیت تولید مثل سلول های پوست را کاهش می دهد. آنتی اکسیدان ها با این رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و ظرفیت جوان سازی سلول را بهبود می بخشد. مصرف صبحانه و منظم لب ها و رگ ها، چروک ها، خطوط و نشانه های دیگر پیری را تاخیر می دهد.
خواص لیمو برای سوزش و سردرد

لیمو بزاق خود را بالا می برد، آب معدنی را افزایش می دهد، سردرد میگرنی را از بین می برد، فقط در یک فنجان قهوه یا چای لیمو هنگام خوردن سردرد. نشت یخبندان رفتار lychee خشن؛ مخلوطی از آب لیمو ترش و آب با شکر یا عسل یک نوشیدنی خوب برای انواع درد است. لیمو دارای ضد باکتری، ضد ویروسی، سیستم ایمنی، کاهش وزن، گوارشی و پاک کننده های کبدی است. لیمو حاوی بسیاری از نمک ها و ترکیبات مانند اسید سیتریک، کلسیم، منیزیم، ویتامین C، فلاونوئیدها، پکتین و لیمو است که سیستم ایمنی را افزایش می دهد و با عفونت مواجه می شود. اگرچه با لیمو آشنا هستید، در این مقاله بسیاری از ویژگی های مفید را خواهید یافت.

  • واحد رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی