وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

وبلاگ لواش

مشکلات پا صاف

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶ ق.ظ

مشکلات پا صاف

یکی از رایج ترین مشکلات پاها که اکثر مردم در حال مبارزه با آن هستند و گاهی اوقات با آن سالها زندگی می کنند بدون آگاهی از این مشکل، مساوی بودن است. پاها به طور کلی برش ارتفاع پایه طولی پا از پایه صاف است. استفراغ یکی از مشکلات رایج در کودکان، نوجوانان و بزرگسالان است. اگر صافی طبقه به موقع و گام های لازم برای اصلاح آن و جلوگیری از آن از تشدید شدن، اثرات آن می تواند مانع شود. استحکام طولانی مدت پاها اثر مخربی روی مفاصل پا، زانو و سایر مفاصل است. علاوه بر این، زمینه زمینه آرتریت زودرس را فراهم می کند. مسطح بودن پای پا، اگر آن را یک طرفه، باعث تغییرات یک طرفه می شود، و حتی می تواند باعث کمبود اندام و حساسیت لگن و اسکولیوز شود.
انواع پوست صاف

* تخت صاف و مسطح با توجه به شکل: 1. Pes planus: مسطح پا ساده و خالص، که شامل کاهش قوس طولی پا در داخل بدون چرخش و انحراف خارجی است. 2. Pes-valgus: دارای پاهای دوار خارجی است بدون افتادن قوس طولی. 3. Pes plano _ valgus: شامل پا بیرون چرخش با سقوط قوس طولی.
درمان اسکراب پا در طب سنتی

با استفاده از این کفش ها و پوشش های ویژه کفش یک درمان قطعی برای صاف بودن تنها نیست، بلکه ایجاد قوس موقت برای جلوگیری از خستگی و درد در این کودکان است. یک تحقیق جالب در این زمینه در دانشگاه تگزاس انجام شد. شرایطی که بچه ها با پایه های کف پا تقسیم شده به 4 گروه به یک گروه تقسیم شدند، کفش های پزشکی به طرف دیگر، "پاشنه فنجان" و گروه "Special Skilful" (UCBL) داده می شد و آنها داده شده برای 3 سال تحت نظارت یک متخصص بود. نتیجه بسیار جالب بود، هر چهار گروه یکسان بودند! بنابراین، محققان نتیجه گرفتند که استفاده از کفش یا کفی ها در درمان گوشت صاف و صاف نقش مهمی ایفا نمی کند.
کف پا صاف در کودکان

یک پزشک و متخصص توانبخشی در همدان گفت که تا سن پنج و شش سالگی، صافی کف پا کودکان طبیعی است و نیازی به نگرانی خانواده ها یا بازدید از دکتر نیست. دکتر محمدرضا نیکو در مصاحبه ای با ایسنا در مورد پاهای تخت گفت: پاهای تخت در پایه یک شکل از پاه پیچ و خم است و معمولا اگر پا در سطح خشک مرطوب باشد، پای پا کاملا بر روی آی تی. "اگر پا با قوس خیس باشد و روی سطح خشک قرار گیرد، قوس روی سطح خشک نمی شود.

  • واحد رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی